smoothie!



massvis med smoothie! massor! det är så gott! på lunchrasten gick jag och jullebullen hem till henne och gjorde i ordning en väldigt mumsig en, vill ni höra receptet? en dl hallon, en dl björnbär, en banan, en dl yougurt och en dl apelsinjuice! superduper gott! (OBS: bilden är tagen innan den shakades:))
jag sitter här och läser bloggar, fast jag vill gå ut i solen, lägga mig på stutsmattan och bara njuta av värmen... nu ringde det på dörren! vänta!

några timmar senare

vet ni vilka som kom? mands, hanna och paula! de hade vart på springtur nere i solvik. när de kom hit hopade vim lite studsmatta, eller vi satt mest på den.. sen gick vi in och åt... och eftersom jag är ett proffs, och har lärt mig början av "river flows in you" på piano (okej, det kanske inte är så proffsigt då´) så lärde jag mands och paula lite också! då sprang hannis ut med min mobil! då låste jag dörren, så hon inte skulle komma in igen! men när hon väl kom in så hade hon letat fram en bild på mig med värsta dubbelhakan, vilket hon tyckte var väldigt kul att påpeka.. hmm. men jag antar att det var rätt åt mig;)

ikväll blir det nog en promenad ner till vattnet med filtar och mys, med dessa trevliga tjejer! ha en bra fredag:)

O.J



(okej, ja vet, man ser inte ett piss..)



Kommentarer
Postat av: haannis

jag tycker din dubbelhaka är cool, den är...fascinerande!

2009-04-25 @ 06:18:01
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: hannis

haha, du beskriver oss som värsta random personer olli, som om det inte var väntat att vi kom!

2009-04-25 @ 06:20:16
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0