inlägg på hannas order!

snart skuter jag iväg till match! semifinaal!:D kanske ointressant.. men efteråt har jag och hanna finfina planer! vi ska bomba mands hus fast hon inte är klar än, hon segar sig alltid så värst. det vi egentligen vill åt är hennes lilla tak man kan klättra ut på, perfekt solningsställe! sen har man ju fin utsikt till grannar och annat... haha! så det är min plan för dagen! men vet ni, mamsen är sjuk! och även min lilla bams med tror jag (mitt marsvin). han har ätit asdåligt den här veckan när jag inte varit här, och nu är han mycket smalare!!:S men jag har matat honom lite nu, och det gick lite bättre:) hoppas mina sjuklingar blir bättre!


Kommentarer
Postat av: hanna

Sv: O.J självklart, alltid i full gång! :)

2009-05-02 @ 13:57:44
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

olli, har du mixat med lösenordet? kommer inte in!!

2009-05-06 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0