Idag



dagen började med ett misstag från min sida. dum som jag är, tänkte jag att det var måndag, alltså att vi började halv 9. jaa, ni kan ju gissa hur det slutade! jag kom en halvtimme försent, haha! fast jag missade som tur va inget och fick ingen utskällning:)
vi hade håltimme på no:n så vid 11 åkte jag och julia ner till alvik och åt på mcdonalds:P ojoj, jag åt där igår också:S sen stack hon vidare in till stan och jag hem till mig i väntan på att oa skulle sluta! då åkte jag till henne och mandsi kom också dit! sen var det basketträning!
 gud vad jag njuter av vädret, speciellt ljuset! det är nåt härligt med det, och man blir så lycklig på nått sätt! håller ni med?

O.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0